Termeni și condiții

Dispoziții generale

Acești termeni și condiții se aplică achizițiilor din magazinul online www.2energy.ro și definesc și specifică drepturile și obligațiile vânzătorului și cumpărătorului. Ca atare, ele fac parte integrantă din contractul de cumpărare dintre vânzător și cumpărător. Toate relațiile contractuale dintre vânzător și cumpărător cu reședința permanentă sau sediul în Republica Slovacă sunt încheiate în conformitate cu ordinea juridică a Republicii Slovace. Dacă partea contractantă este un consumator în sensul art.52 alin. 4 din Legea nr. 40/1964 Coll.,Cod civil,cu modificările ulterioare („Codul civil”), raporturile contractuale care nu sunt reglementate de condițiile de afaceri sunt reglementate de Codul civil, Legea nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificată („Legea privind protecția consumatorilor”) și Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor la vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului („Legea privind protecția consumatorului în contractele la distanță”). În cazul în care partea contractantă este întreprinzător, relațiile contractuale care nu reglementează condițiile de afaceri sunt reglementate de Legea nr. 513/1991 Coll. Codul Comercial, astfel cum a fost modificat („Codul Comercial”)

Date de contact bancare :
Numele contului : B-COMMERCE CITI RO RON
Cod SWIFT : CITIROBU
Cont IBAN:RO47CITI0000000000330019
Valută: RON

Datele de contact ale vânzătorului :

e-mail: info@2energy.ro

telefon:+40 31 229 7707

Adresa de livrare:

2Energy B-commerce Oradea,Oșorhei,strada 312 nr.35,cod poștal 417360,Bihor

Supravegherea respectării legii este efectuată de Inspecția Comerțului Slovacă „SOI”:

Numele și adresa organului de supraveghere sau de supraveghere căruia îi este supusă activitatea prestatorului de servicii:
Inspectoratul SOI pentru Regiunea Prešov, Obrancov Mieru 6, 080 01 Prešov 1, Departamentul Supraveghere

I. Definiție:

1.Vânzătorul este B-commerce Group s.r.o. Duklianska 16, 085 01 Bardejov, Republica Slovacă, IČO: 52693651, COD FISCAL: 2121115601, COD TVA: SK2121115601, înregistrată în OR menținută de Tribunalul Districtual Prešov, secțiunea : Sro, Dosar nr.: 39234/P . Adresa unității vânzătorului la care cumpărătorul poate depune o reclamație sau o plângere este următoarea: B-commerce Group – 2energy.ro, Duklianska 16, 085 01 Bardejov, Republica Slovacă.

2.Cumpărătorul este client al magazinului online www.2energy.ro

3.Un consumator este un cumpărător – o persoană fizică care, la încheierea și îndeplinirea unui contract, nu acționează în sfera activității sale comerciale sau a altei activități comerciale, cumpără produse pentru uz personal sau pentru nevoile membrilor gospodăriei sale, iar bunurile nu-i servesc pentru îndeplinirea meseriei, profesiei sau afacerii sale.

4.O persoană juridică este un cumpărător care cumpără produse în scopul de a face afaceri cu aceste produse. Persoana juridică respectă acești termeni și condiții în măsura în care îl privesc pe el și Codul comercial.

II.Condiții de livrare și plată

1.Bunurile sunt vândute în conformitate cu mostrele și cataloagele vânzătorului plasate pe site-ul web al vânzătorului.

2.Vânzătorul este obligat să îndeplinească comanda cumpărătorului și să livreze bunurile în termen de 90 de zile (bunuri la comandă) de la acceptarea comenzii cumpărătorului de către vânzător; cumpărătorul acceptă acest termen de livrare fără rezervare.

3.Cumpărătorul este obligat să preia bunurile la locul specificat în acceptarea comenzii de către cumpărător de către vânzător. În cazul în care cumpărătorul nu preia bunurile în termen de cinci zile lucrătoare de la expirarea perioadei specificate în contractul de cumpărare, fără anularea prealabilă în scris a contractului, vânzătorul are dreptul de a solicita despăgubiri pentru daune în valoare de costul real al încercării de a livra fără succes comanda. După expirarea a cinci zile lucrătoare de la data la care cumpărătorul era obligat să accepte bunurile, vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare și de a vinde bunurile unei terțe părți.

4.Vânzătorul are dreptul de a invita cumpărătorul să preia bunurile înainte de expirarea perioadei convenite în contractul de vânzare.

5.Afișarea culorilor mărfii pe ecran nu va corespunde exact culorilor reale așa cum cumpărătorul le percepe.Afișarea nuanțelor de culoare depinde, printre altele, de calitatea monitorului de afișare sau a altui dispozitiv utilizat de dumneavoastră. Imaginile produselor postate pe site sunt în unele locuri doar în scopuri ilustrative (numai în scop informativ) și pot diferi de realitate; precum și detalii privind componentele, desenele, greutatea și dimensiunea publicate pe site-ul web.

6.Locul de livrare al bunurilor este locul indicat în acceptarea comenzii de către vânzător, cu excepția cazului în care părțile convin altfel în contractul de cumpărare.

7.În situația în care vânzatorul livrează bunurile cumpărătorului la locul specificat în contractul de achiziție de catre cumparator, cumpărătorul este obligat să preia personal bunurile sau să se asigure că bunurile sunt preluate de persoana autorizată în cazul absenței sale de a prelua bunurile specificate în contractul de achiziție si de a semna protocolul de livrare si livrare a bunurilor.
Terțul autorizat să preia bunurile specificate în contractul de achiziție, este obligat să prezinte vanzatorului originalul sau o copie a contractului de achiziție și dovada plății bunurilor și o autorizație scrisă. În cazul în care devine necesară repetarea livrării bunurilor din cauza absenței cumpărătorului la locul specificat în contractul de cumpărare, toate costurile suportate în acest sens sunt suportate de cumpărător, în special livrarea repetată a bunurilor la destinație în contractul de cumpărare.

8.Cumpărătorul are dreptul de a inspecta bunurile, precum și ambalajul acestuia,imediat după livrare. În cazul în care cumpărătorul descoperă că bunurile sau ambalajul bunurilor sunt deteriorate mecanic sau că bunurile sunt incomplete, acesta este obligat să notifice transportatorul/curierul și să verifice starea bunurilor în prezența acestuia.

9.La livrarea unei expedieri de către o companie de curierat, în cazul detectării ambalajelor sparte sau deteriorate, a deteriorării cu pierderea conținutului, vă recomandăm să nu preluați expedierea sau să vă ocupați direct cu angajatul companiei de transport la fața locului prin înregistrarea daunelor. În cazul primirii și detectării ambalajelor sparte sau deteriorate, deteriorării cu pierderea conținutului, vă rugăm să raportați acest eveniment nu mai târziu de 24 de ore de la primirea pachetului.Pentru a scrie o evidență a deteriorării, aveți nevoie de un produs deteriorat, de ambalajul expedierii și de dovada primirii expedierii, de un document de achiziție – o factură. Este necesar să se informeze cu privire la raportarea și scrierea raportului de daună prin e-mail: info@2energy.ro

10.Eventualele reclamații pentru deteriorarea mecanică a produsului care nu a fost evidentă la primirea transportului trebuie făcute imediat după primirea transportului, dar nu mai târziu de 24 de ore de la livrarea bunurilor. Trebuie să se demonstreze că deteriorarea mecanică nu a fost posibilă nici după o inspecție amănunțită a bunurilor și a ambalajului acestora, în conformitate cu punctele 8 și 9 din condițiile de livrare și plată. Cererile de despăgubire pentru defectele detectate ulterior pot fi făcute doar dacă se poate dovedi că defectele reclamate erau deja prezente în momentul primirii bunurilor de la transportator

11.Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, iar vânzătorul este obligat să returneze cumpărătorului partea deja plătită din prețul de vânzare-cumpărare și în cazul în care vânzătorul nu livrează bunurile, în termen de 14 zile de la expirarea termenului de livrare a bunurilor în conformitate cu punctul 2. din prezenta parte a termenilor și condițiilor.

12.Cumpărătorul va primi o factură cu fiecare expediere prin e-mail sau împreună cu produsul.

13.Metode de plată:

• Prin card de credit ONLINE
• Numerar la livrare +5 RON
• Plata în cont 

14.Plata în avans prin transfer bancar. Dacă alegeți să plătiți prin transfer bancar clasic, vă vom trimite automat prin e-mail instrucțiuni despre cum să plătiți factura. Acest lucru este realizat de sistemul nostru automat întotdeauna a doua zi lucrătoare. Atunci când plătiți în avans prin transfer într-un cont, data livrării poate fi influențată de data plății. Este necesar ca suma să fie creditată în contul nostru în termen de cel mult cinci zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, altfel comanda poate fi considerată anulată.

III.Contractul de achiziție

1.Comanda cumpărătorului este precontract de vânzare-cumpărare,iar contractul de vânzare-cumpărare în sine este încheiat în momentul primirii acceptării obligatorii de către vânzător a precontractului de vânzare-cumpărare sub forma unui e-mail trimis la adresa de e-mail indicată de cumpărător în comandă. Livrarea comenzii cumpărătorului este confirmată imediat de vânzător prin e-mail la adresa de e-mail indicată de cumpărător în comandă, ceea ce nu înseamnă că vânzătorul a acceptat comanda și contractul de cumpărare a fost încheiat.

2.Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că a citit acești termeni și condiții, inclusiv politica privind reclamațiile, și că este de acord cu prevederile acestora. În plus,prin trimiterea comenzii, cumpărătorul recunoaște că comanda este legată de obligația de plată. Cumpărătorul va fi informat în mod corespunzător cu privire la prezenții termeni și condiții și la procedura de soluționare a reclamațiilor și va avea posibilitatea de a se familiariza cu acestea înainte de plasarea comenzii.

3.Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu încheia un contract de cumpărare în aceste cazuri :


1.Bunurile nu sunt în stoc – în cazul în care bunurile comandate de cumpărător nu mai sunt în stoc, vânzătorul va propune o soluție alternativă prin livrarea altor bunuri către cumpărător. În cazul în care cumpărătorul nu este de acord să schimbe comanda, comanda este anulată automat.
2.Comandă falsă – o comandă este marcată ca falsă dacă conține date lipsite de sens (dacă nu poate fi livrată), destinatarul nu știe despre ea (farse stupide) sau nu este de acord cu aceasta (în cazul verificării ordinului). În acest caz, vânzătorul va încerca să contacteze cumpărătorul prin e-mail sau telefon și să clarifice situația.
3.Bunurile nu mai sunt produse sau livrate sau prețul furnizorului bunurilor s-a modificat semnificativ.

4.În cazul neîncheierii contractului de achiziție, atunci când cumpărătorul a plătit deja parțial sau integral prețul de achiziție, această sumă va fi transferată înapoi în contul sau adresa sa în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la notificarea neîncheierii contractului de achiziție.

5.În cazul schimbării comenzii, comanda astfel schimbată este obligatorie pentru ambele părți în momentul confirmării schimbării comenzii de către vânzător. Vânzătorul nu este obligat să accepte schimbarea comenzii în momentul în care a predat deja bunurile conform comenzii inițiale unui transportator extern, indiferent dacă a modificat deja bunurile la cererea cumpărătorului.

6.La momentul incheierii contractului de achizitie, contractul de achizitie este obligatoriu pentru partile contractante.

7.Contractul de vânzare poate fi modificat numai prin acord între vânzător și cumpărător. Vânzătorul are dreptul de a modifica termenii și condițiile generale. Cu toate acestea, modificarea nu afectează contractele de vânzare deja încheiate, ci numai contractele de vânzare încheiate după intrarea în vigoare a modificărilor.

8.În caz de forță majoră sau de evenimente care nu pot fi prevăzute (dezastre naturale, pandemii, eșecuri operaționale, eșecuri ale subcontractanților etc.), Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru daunele cauzate ca urmare a sau în legătură cu cazuri de forță majoră sau evenimente imprevizibile. În cazul în care o astfel de condiție persistă mai mult de 10 zile, vânzătorul și cumpărătorul au dreptul de a se retrage din contract.

9.În cazul în care articolul prezintă defecte la primirea de către cumpărător și este vorba despre un defect care poate fi îndepărtat, cumpărătorul are dreptul de a solicita îndepărtarea acestuia în mod gratuit, în timp util și în mod corespunzător. În locul înlăturării defectului, cumpărătorul poate solicita înlocuirea obiectului,sau dacă defectul se referă doar la o parte a obiectului, înlocuirea părții, cu condiția ca acest lucru să nu genereze costuri disproporționate pentru vânzător în raport cu prețul bunurilor sau cu gravitatea defectului. Vânzătorul poate întotdeauna să înlocuiască produsul defect cu unul fără defecte în loc să înlăture defectul, dacă acest lucru nu cauzează inconveniente grave cumpărătorului. În cazul în care defectul este iremediabil și împiedică utilizarea corespunzătoare a articolului, cumpărătorul are dreptul de a solicita înlocuirea articolului sau de a se retrage din contract. Aceleași drepturi se aplică cumpărătorului în cazul în care defectul nu este remediabil, dar dacă cumpărătorul nu poate utiliza în mod corespunzător articolul din cauza reapariției defectului după reparație sau din cauza unui număr mai mare de defecte. Dacă defectul este iremediabil și nu împiedică utilizarea corespunzătoare a articolului, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă a prețului articolului.

10.Retragerea din contractul de vânzare prin corespondență – consumatorul se poate retrage din contract fără a oferi niciun motiv în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii bunurilor. Perioada de retragere este păstrată dacă consumatorul trimite o notificare de exercitare a dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Cu toate acestea, acest drept legal nu poate fi înțeles de consumator ca o opțiune de a împrumuta bunurile gratuit. În cazul în care consumatorul își exercită dreptul de retragere în termen de 14 zile calendaristice de la primirea bunurilor, acesta trebuie să predea vânzătorului tot ceea ce a primit în temeiul contractului de vânzare. În cazul în care bunurile returnate sunt doar parțial deteriorate, vânzătorul poate solicita consumatorului despăgubiri. Consumatorul este răspunzător pentru prejudiciul cauzat vânzătorului la returnarea bunurilor,în conformitate cu Directiva 2011/83/UE,articolul 14.

11.Procedura de retragere din contract constă în trimiterea de către consumator a unei declarații în scris la adresa de corespondență a vânzătorului sau electronic la adresa de e-mail: info@2energy.ro


12.Retragerea trebuie să includă datele vânzătorului (a se vedea mai sus), datele consumatorului, numărul comenzii, data achiziției și adresa sau numărul contului bancar al acestuia în care va fi rambursată plata pentru bunuri.Consumatorul trebuie să dateze și să semneze formularul de retragere. La retragerea din contract, consumatorului i se vor rambursa toate plățile efectuate de în legătură cu încheierea contractului de vânzare, în special prețul de cumpărare, inclusiv costul livrării bunurilor către consumator. Aceasta nu se aplică costurilor suplimentare în cazul în care consumatorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă normală de livrare oferită de vânzător. Plățile vor fi rambursate consumatorului fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 14 zile de la data primirii de către vânzător a notificării de retragere a consumatorului din contractul de vânzare. Rambursările vor fi efectuate prin aceeași metodă utilizată de consumator pentru plata bunurilor, cu excepția cazului în care consumatorul a convenit în mod expres asupra unei metode de plată diferite. Această sumă va fi rambursată fără perceperea unor taxe suplimentare.În același timp cu retragerea din contract, consumatorul trebuie să trimită bunurile returnate la adresa sediului social al vânzătorului: 2Energy B-commerce Oradea,Oșorhei,strada 312 nr.35,cod poștal 417360,Bihor,România,nu mai târziu de 14 zile de la data exercitării dreptului de retragere din contractul de cumpărare. Se consideră că termenul a fost respectat dacă consumatorul trimite bunurile înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Plata pentru bunurile achiziționate va fi rambursată consumatorului numai după livrarea bunurilor returnate la adresa vânzătorului sau după prezentarea dovezii trimiterii înapoi a bunurilor, în cazul în care acest lucru se întâmplă mai devreme. În cazul în care bunurile livrate respectă pe deplin cerințele de calitate și sunt lipsite de defecte, costul returnării bunurilor către vânzător va fi suportat integral de către consumator. Bunurile nu trebuie să prezinte semne de utilizare, să fie intacte și complete, inclusiv toate accesoriile. Cumpărătorul este obligat să protejeze bunurile împotriva deteriorării în timpul transportului (utilizarea ambalajului original este cea mai adecvată). În același timp, vânzătorul solicită cumpărătorului să returneze eticheta originală, codul de bare și alte documente legate de bunuri (cum ar fi cardul de garanție, manualele, copia dovezii de cumpărare etc.), fără de care vânzătorul nu poate identifica bunurile și, astfel, extinde timpul de procesare a vânzătorului de a pune bunurile din nou la vânzare.În acest sens, am dori să subliniem faptul că, în timpul perioadei de retragere, nu este posibilă utilizarea bunurilor în mod normal, ci doar testarea lor într-un mod similar cu cel în care ar putea fi testate într-un magazin de bricolaj (de exemplu, în cazul articolelor de îmbrăcăminte, aceasta înseamnă testarea modului în care bunurile se potrivesc cumpărătorului și nepurtarea lor, spălarea lor etc. timp de 14 zile). În cazul în care oricare dintre condițiile de mai sus nu este îndeplinită, rezultând în lipsa unei livrări demonstrabile a anulării în termenul specificat (de exemplu, doar trimiterea înapoi a bunurilor returnate fără exprimarea voinței de anulare a contractului sau doar livrarea anulării scrise fără returnarea bunurilor), anularea contractului de cumpărare nu va fi acceptată de vânzător, iar bunurile vor fi returnate pe cheltuiala cumpărătorului.

13.Cumpărătorul, care este o persoană juridică, poate conveni cu vânzătorul să se retragă din contractul de vânzare în funcție de starea bunurilor returnate, de pierderea garanției și de prețul actual al bunurilor returnate. Starea bunurilor este supusă evaluării de către vânzător. În cazul în care nu se convine asupra unor condiții acceptabile pentru ambele părți, bunurile vor fi returnate pe cheltuiala cumpărătorului. Vânzătorul are dreptul de a factura cumpărătorului orice costuri suplimentare suportate. Cumpărătorului i se poate solicita să prezinte un act de identitate la emiterea unei note de credit pentru a proteja drepturile de proprietate ale cumpărătorului. Prin prezentarea cărții de identitate, cumpărătorul recunoaște prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul executării Contractului de cumpărare în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera b) din Regulamentul (UE) nr. 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE. Termenii și condițiile de prelucrare și protecție a datelor cu caracter personal de către Vânzător sunt prezentate mai detaliat, cu trimitere la secțiunea “Politica de confidențialitate și termenii și condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal” din prezentele condiții generale.

14.Vânzătorul se poate retrage din contractul de vânzare-cumpărare încheiat în cazul în care executarea comenzii devine imposibilă sau bunurile comandate nu mai sunt produse sau nu sunt disponibile pe piața de care dispune vânzătorul sau sunt indisponibile pentru o perioadă îndelungată de timp, fără vina vânzătorului. În cazul în care imposibilitatea de executare menționată anterior se referă doar la o parte din executarea comandată, vânzătorul poate anula doar o parte din comandă.

15.În cazul în care vânzătorul nu poate îndeplini obiectul contractului de vânzare-cumpărare deoarece nu poate livra bunurile comandate, acesta este obligat să informeze consumatorul fără întârziere și să ramburseze prețul total plătit pentru bunuri în termen de 15 zile, cu excepția cazului în care vânzătorul și consumatorul convin asupra unei prestații alternative.

16.Plata pentru bunurile comandate se poate face în mai multe moduri, fie prin plata la livrare folosind un transportator, fie prin transfer bancar, în cazul în care prețul total trebuie transferat în contul vânzătorului înainte de expedierea bunurilor, fie prin utilizarea unui card de credit.

17.Pentru achizițiile de peste 2500 RON, comanda trebuie plătită în avans, fie prin transfer bancar, fie prin plată online imediată.

18.Expedierea bunurilor comandate este condiționată de disponibilitatea stocurilor. Pentru articole, expedierea are loc de obicei în următoarea zi lucrătoare după încheierea contractului de cumpărare. La acest timp trebuie să adăugați timpul de expediere – în funcție de metoda de expediere aleasă.

19.Produsele sunt expediate prin intermediul transportatorului sau al serviciilor de curierat furnizate de vânzător.

20.Dacă există o promoție de preț care permite cumpărătorilor conectați la contul lor de client să facă o singură achiziție cu o reducere, vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza să acorde această reducere cumpărătorului dacă există suspiciunea creării mai multor conturi de client pentru aceeași persoană în scopul obținerii necorespunzătoare a unei reduceri.

21.În cazul unei reduceri a prețului de achiziție în perioada dintre expedierea comenzii și primirea bunurilor, vânzătorul nu va putea rambursa banii pentru bunuri.

IV.Procedura de soluționare a reclamațiilor

1.Procedura de reclamație este reglementată de Codul civil, Codul comercial, Legea privind protecția consumatorilor și Legea privind protecția consumatorilor în contractele la distanță și se aplică bunurilor pentru care drepturile cumpărătorului în materie de răspundere a consumatorilor sunt exercitate în timpul perioadei de garanție (denumită în continuare “reclamația”).

2.Garanția nu acoperă uzura normală a articolelor (sau a părților acestora) cauzată de utilizarea normală. O durată de viață mai scurtă a produsului din cauza uzurii menționate mai sus cauzate de utilizarea normală nu poate fi considerată un defect, care va fi luat în considerare în cazul unei reclamații. În cazul bunurilor second-hand, vânzătorul nu este răspunzător pentru defectele cauzate de utilizare sau uzură, iar perioada de garanție este de 12 luni de la data primirii de către cumpărător.

3.Asamblarea sau punerea în funcțiune a mărfurilor nu face parte, în principiu, din livrarea mărfurilor, iar cumpărătorul declară că are cunoștință de modalitatea de punere în funcțiune a mărfurilor, deoarece aceasta este implicită prin natura bunurilor.

4.Perioada de garanție începe de la data primirii bunurilor de către cumpărător.

5.În cazul în care consumatorul dorește să facă o reclamație cu privire la bunuri,acesta trebuie să trimită un e-mail la adresa info@2energy.ro,în care trebuie să indice în principal tipul produsului, numărul facturii de vânzare și descrierea defectului. În cazul în care reclamația este făcută prin intermediul comunicării la distanță, vânzătorul este obligat să transmită imediat consumatorului o confirmare a reclamației. În cazul în care nu este posibilă livrarea imediată a confirmării, aceasta trebuie livrată fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu împreună cu dovada soluționării reclamației. Confirmarea reclamației nu trebuie să fie livrată în cazul în care consumatorul este în măsură să dovedească reclamația în alt mod. În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea bunurilor care fac obiectul reclamației,cumpărătorului i se vor trimite informații privind procedura ulterioară.

6.Cumpărătorul este obligat să inspecteze bunurile la primirea acestora. În cazul în careface acest lucru, el poate solicita despăgubiri pentru defectele constatate în timpul acestei inspecții, dacă se dovedește că bunurile erau deja defecte la momentul primirii lor.

7.În cazul în care bunurile prezintă defecte, clientul are dreptul de a depune o plângere la sediul vânzătorului în conformitate cu art. 18 alin. 2 din Lege prin livrarea bunurilor la adresa 2Energy B-commerce Oradea,Oșorhei,strada 312 nr.35,cod poștal 417360,Bihor și completarea unui formular cu o descriere a bunurilor revendicate și livrarea lor către vânzător cu produsul sau trimiterea lor prin e-mail. Forma formularului va fi stabilită de vânzător, iar un specimen al acestuia va fi plasat pe site-ul vânzătorului sau, la cerere, trimis la adresa de e-mail a cumpărătorului.Cumpărătorul este obligat să indice cu exactitate în formă tipul și amploarea defectelor bunurilor. Procedura de reclamație pentru bunurile care pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului începe la data la care sunt îndeplinite toate condițiile următoare:

https://2energy.ro/reclamatie-si-retur/

Procedura de reclamație pentru bunurile care pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului începe la data la care sunt îndeplinite toate condițiile următoare:

1.livrarea de către cumpărător a formularului de reclamație completat către vânzător,
2.livrarea bunurilor revendicate de cumpărător către vânzător la adresa stabilită în prezenta clauză.

Vânzătorul recomandă cumpărătorului să asigure transportul cu produsele returnate la vânzător.
Procedura de reclamație pentru bunurile care nu pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului și care sunt fixate începe în ziua în care sunt îndeplinite toate condițiile următoare: livrarea de către cumpărător a unui formular de reclamație completat către vânzător.

8.Dreptul la reparații gratuite în garanție expiră la:

a.neprezentarea documentului de achizitie, de regula factura, accesoriile sau documentatia bunurilor.
b.nedeclararea erorilor evidente la primirea mărfurilor
c.expirarea perioadei de garanție a mărfurilor
d.deteriorarea mecanică a bunurilor cauzate de cumpărător
e.utilizarea mărfurilor în condiții care nu corespund în ceea ce privește umiditatea, influențele chimice și mecanice asupra mediului natural
f.manipularea, funcționarea sau neglijarea necorespunzătoare a îngrijirii mărfurilor
g.deteriorarea mărfurilor prin încărcare sau utilizare excesivă, încălcând condițiile specificate în documentație
h.principii generale, standarde tehnice sau reglementări de siguranță în vigoare în Republica Slovacă
i.deteriorarea mărfurilor prin evenimente inevitabile și/sau imprevizibile 10.deteriorarea mărfurilor prin distrugere accidentală și deteriorare accidentală
j.intervenție neprofesionistă, avarii în transport, avarii cauzate de apă, incendiu, electricitate statică sau atmosferică sau alte cazuri de forță majoră
k.interferarea cu mărfurile unei persoane neautorizate
l.Garanția nu acoperă uzura normală a articolului (sau a părților acestuia) cauzată de utilizare. Astfel, o durată de viață mai scurtă a produsului nu poate fi considerată un defect și nu poate fi revendicată.

9.Garanția nu acoperă uzura normală a produsului (sau a părților sale) cauzată de utilizare. Prin urmare, o durată de viață mai scurtă a produsului nu poate fi considerată un defect și nu poate fi revendicată.

10.Perioada de garanție este de 24 de luni.Pentru achiziționarea de bunuri în scopuri comerciale, și anume pentru numărul de identificare al cumpărătorului (o persoană înregistrată în registrul comerțului, o persoană care funcționează pe baza unei licențe comerciale etc.), perioada maximă este de 12 luni și începe de la data primirii bunurilor de către cumpărător

11.Gestionarea reclamației se aplică numai defectelor specificate în formularul de reclamație în referința de la punctul 7 din prezentul regulament privind reclamațiile.

12.În cazul în care cumpărătorul predă bunurile primite în mod corespunzător fără ambalajul original sau fără ambalajul de înlocuire, vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru deteriorarea bunurilor în timpul transportului la sediul social al vânzătorului. Este recomandabil să trimiteți bunurile în ambalajul original sau în ambalaje de transport adecvate, care respectă cerințele privind transportul bunurilor fragile, inclusiv toate accesoriile, și să marcați transportul cu simbolurile corespunzătoare, deoarece Vânzătorul nu este răspunzător pentru nicio deteriorare mecanică înainte de primirea bunurilor.

13.Vânzătorul evaluează corectitudinea reclamației și defectul bunurilor și, după evaluare, notifică cumpărătorul cu privire la metoda de tratare a reclamației prin e-mail, dacă cumpărătorul și vânzătorul nu au convenit asupra unei alte forme de comunicare

14.Soluționarea unei plângeri, în cazul unei ordonanțe reglementate de către Codul Civil, nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data sesizării.

15.În cazul unei reclamații reglementate de Codul comercial, se consideră că reclamația este soluționată într-un termen rezonabil. Termenul rezonabil se stabilește în funcție de amploarea daunelor aduse bunurilor și este, de obicei, de 45 de zile lucrătoare de la primirea bunurilor care fac obiectul reclamației.

V.Protecția datelor și condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

1. Politica de confidențialitate poate fi accesată de aici:

Condiții de prelucrare a datelor cu caracter personal

VI.Soluționarea alternativă a litigiilor

1.Cumpărătorul – consumatorul – are dreptul de a contacta vânzătorul cu o cerere de reparație (prin e-mail către info@2energy.ro) în cazul în care acesta nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a gestionat plângerea sau în cazul în care consideră că vânzătorul și-a încălcat drepturile.În cazul în care vânzătorul răspunde negativ la această solicitare sau nu răspunde la aceasta în termen de 30 de zile de la expedierea acesteia, cumpărătorul – consumatorul – are dreptul de a depune o propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiilor la o entitate de soluționare alternativă a litigiilor (“entitate SAL”) în conformitate cu Legea nr.391/2015 Coll. privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum (“Legea SAL”).
Cererea poate fi depusă de consumator în modul stabilit în conformitate cu alineatul 12 din Legea SAL. Cumpărătorul – consumatorul – poate, de asemenea, să depună o plângere prin intermediul platformei de soluționare alternativă a litigiilor sol, care este disponibilă online la http://ec.europa.eu/consumers/odr.

2.Soluționarea alternativă a litigiilor nu se aplică litigiilor a căror valoare nu depășește 100 RON. Entitatea SAL poate solicita consumatorului să plătească o taxă pentru inițierea SAL de până la maximum 25 RON inclusiv TVA.

VII.Transmiterea reclamațiilor și sugestiilor

Cumpărătorul – consumatorul – are dreptul de a contacta autoritatea de supraveghere a respectării Legii privind protecția consumatorilor în contractele la distanță cu o reclamație adresată următoarei autorități în cazul în care nu este mulțumit de soluționarea reclamației de către vânzător: https://eccromania.ro

VIII.Mărfuri de bazar

1.De asemenea, vanzatorul poate oferi in magazinul sau incheierea unui contract de achizitie de bunuri bazar. Bunuri de bazar înseamnă mărfuri neambalate, mărfuri cu ambalaje deteriorate sau bunuri second-hand returnate.

2.Bunurile bazarului nu pot fi schimbate cu o piesă nouă atunci când se face o reclamație.

3.Reclamațiile privind bunurile bazarului sunt supuse dispozițiilor procedurilor de reclamație, cu excepția cazului în care se prevede altfel în această secțiune.

4.Mărfurile din bazar nu pot fi revendicate pentru un “defect” sau orice alt motiv pentru care aceste bunuri au fost supuse vânzării la un preț redus.
5.Perioada de garanție pentru produsele din bazar este de 1 an.

IX.Dispoziții finale

1.Dacă orice prevedere a prezentului acord devine invalidă sau ineficientă, aceasta nu va aduce prejudicii celorlalte prevederi ale prezentului acord, care vor rămâne în valabilitate și în vigoare. În acest caz, părțile se angajează, prin acord, să înlocuiască dispoziția nevalidă/ineficientă cu o nouă dispoziție valabilă/efectivă care corespunde cel mai bine scopului economic preconizat inițial al dispoziției nevalide/ineficiente. Până în prezent, se aplică reglementarea corespunzătoare a legislației general aplicabile a Republicii Slovace.

2.Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții în cazul unei modificări a oricăror reglementări legale conexe sau în cazul unei modificări a practicii judiciare cu privire la relațiile contractuale reglementate de acești Termeni și condiții.

3.Părțile contractante declară prin prezenta, cu caracter obligatoriu, că au acordat atenția cuvenită tratatului, au citit și au înțeles întregul text al acestuia și că îl încheie în mod voluntar. De asemenea, acestea declară că nu au cunoștință de niciun fapt care ar putea în niciun fel să facă acest contract încheiat de ei nul și neavenit, ineficient față de orice terță parte și să-i înfrângă scopul, astfel cum a fost declarat în mod serios la începutul prezentului acord.

4.Acești Termeni și Condiții intră în vigoare la data de 05.12.2022

COȘ DE CUMPĂRĂTURI

close