Termeni și condiții

Dispoziții generale

Acești termeni și condiții se aplică achizițiilor din magazinul online www.2energy.ro și definesc și specifică drepturile și obligațiile vânzătorului și cumpărătorului. Ca atare, ele fac parte integrantă din contractul de cumpărare dintre vânzător și cumpărător. Toate relațiile contractuale dintre vânzător și cumpărător cu reședința permanentă sau sediul în Republica Slovacă sunt încheiate în conformitate cu ordinea juridică a Republicii Slovace. Dacă partea contractantă este un consumator în sensul art.52 alin. 4 din Legea nr. 40/1964 Coll.,Cod civil,cu modificările ulterioare („Codul civil”), raporturile contractuale care nu sunt reglementate de condițiile de afaceri sunt reglementate de Codul civil, Legea nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificată („Legea privind protecția consumatorilor”) și Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor la vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului („Legea privind protecția consumatorului în contractele la distanță”). În cazul în care partea contractantă este întreprinzător, relațiile contractuale care nu reglementează condițiile de afaceri sunt reglementate de Legea nr. 513/1991 Coll. Codul Comercial, astfel cum a fost modificat („Codul Comercial”)

Date de contact bancare
Numele contului : B-COMMERCE CITI RO RON
Cod SWIFT : CITIROBU
Cont IBAN:RO47CITI0000000000330019
Valută: RON

Datele de contact ale vânzătorului :

e-mail: info@2energy.ro

Adresa de livrare:

2energy B-commerce Group – Oficiul DPD Sântion Nr 1A,com.Borș,județ Bihor

Supravegherea respectării legii este efectuată de Inspecția Comerțului Slovacă „SOI”:

Numele și adresa organului de supraveghere sau de supraveghere căruia îi este supusă activitatea prestatorului de servicii:
Inspectoratul SOI pentru Regiunea Prešov, Obrancov Mieru 6, 080 01 Prešov 1, Departamentul Supraveghere

Definiție:

1.Vânzătorul este B-commerce Group s.r.o. Duklianska 16, 085 01 Bardejov, Republica Slovacă, IČO: 52693651, COD FISCAL: 2121115601, COD TVA: SK2121115601, înregistrată în OR menținută de Tribunalul Districtual Prešov, secțiunea : Sro, Dosar nr.: 39234/P . Adresa unității vânzătorului la care cumpărătorul poate depune o reclamație sau o plângere este următoarea: B-commerce Group – 2energy.ro, Duklianska 16, 085 01 Bardejov, Republica Slovacă.

2.Cumpărătorul este client al magazinului online www.2energy.ro

3.Un consumator este un cumpărător – o persoană fizică care, la încheierea și îndeplinirea unui contract, nu acționează în sfera activității sale comerciale sau a altei activități comerciale, cumpără produse pentru uz personal sau pentru nevoile membrilor gospodăriei sale, iar bunurile nu-i servesc pentru îndeplinirea meseriei, profesiei sau afacerii sale.

4.Un antreprenor este un cumpărător care cumpără produse în scopul de a face afaceri cu aceste produse. Antreprenorul respectă acești termeni și condiții în măsura în care îl privesc pe el și Codul comercial.

Condiții de livrare și plată

  1. Marfa se vinde conform mostrelor, cataloagelor, fișelor și a caietelor de mostre afișate pe site-ul magazinului electronic al vânzătorului. Bunurile livrate au o valabilitate minimă de mai mult de 2 luni înainte de data expirării. În cazul unui termen de valabilitate mai scurt, vânzătorul contactează cumpărătorul prin telefon sau e-mail înainte de livrare și livrează mărfurile numai după acordul cumpărătorului.
  2. Vânzătorul este obligat să onoreze comanda cumpărătorului și să livreze cumpărătorului marfa în termen de 90 de zile (marfa la comandă) de la acceptarea comenzii cumpărătorului de catre vânzător; cumpărătorul acceptă această perioadă de livrare fără rezervare.
  3. Cumpărătorul este obligat să preia marfa la locul indicat in acceptarea comenzii cumpărătorului de catre vanzator. În cazul în care cumpărătorul, fără retragere prealabilă în scris din contract, nu preia bunurile în termen de cinci zile lucrătoare de la expirarea perioadei specificate în contractul de cumpărare, acceptarea obligatorie conferă vânzătorului dreptul de a solicita despăgubiri pentru prejudiciul suferit în cuantumul costurilor efective ale încercării de livrare nereușită a comenzii. După expirarea a cinci zile lucrătoare de la data la care cumpărătorul a fost obligat să preia bunurile, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare și să vândă marfa unui terț.

4.Vânzătorul are dreptul de a invita cumpărătorul să preia bunurile înainte de expirarea perioadei convenite în contractul de cumpărare.

5.Afișarea culorilor mărfii pe ecran nu va corespunde exact culorilor reale așa cum cumpărătorul le percepe.Afișarea nuanțelor de culoare depinde, printre altele, de calitatea monitorului de afișare sau a altui dispozitiv utilizat de dvs. Imaginile produselor postate pe site sunt în unele locuri doar în scopuri ilustrative (numai în scop informativ) și pot diferi de realitate; precum și detalii privind componentele, desenele, greutatea și dimensiunea publicate pe site-ul web.

6.Locul de livrare al bunurilor este locul indicat în acceptarea comenzii de către vânzător, cu excepția cazului în care părțile convin altfel în contractul de cumpărare.

7.În situația în care vânzatorul livrează bunurile cumpărătorului la locul specificat în contractul de achiziție de catre cumparator, cumpărătorul este obligat să preia personal bunurile sau să se asigure că bunurile sunt preluate de persoana autorizată în cazul absenței sale de a prelua bunurile specificate în contractul de achiziție si de a semna protocolul de livrare si livrare a bunurilor.
Terțul autorizat să preia bunurile specificate în contractul de achiziție, este obligat să prezinte vanzatorului originalul sau o copie a contractului de achiziție și dovada plății bunurilor și o autorizație scrisă. În cazul în care devine necesară repetarea livrării bunurilor din cauza absenței cumpărătorului la locul specificat în contractul de cumpărare, toate costurile suportate în acest sens sunt suportate de cumpărător, în special livrarea repetată a bunurilor la destinație în contractul de cumpărare.

  1. Cumpărătorul are dreptul de a verifica expedierea, adică mărfurile, precum și ambalajul acestora, imediat după livrare. In cazul in care cumparatorul descopera ca marfa sau ambalajul marfii este deteriorat mecanic, el este obligat să anunțe transportatorul despre acest fapt și să verifice starea mărfii in prezența sa. În caz de deteriorare a mărfii la primirea de către cumpărător, cumpărătorul este obligat să înregistreze amploarea și natura pagubei mărfii (registrul de deteriorare), a cărei corectitudine va fi confirmată de către transportator, imediat la primirea mărfii. Pe baza procesului-verbal astfel întocmit și predat vânzătorului, vânzătorul, după incheierea incidentului de daună cu transportatorul, poate prevedea inlaturarea lipsei de marfă, o reducere la marfa și, in cazul viciilor ireparabile ale bunurilor, sa livreze bunuri noi cumpărătorului.

9.La livrarea unei expedieri de către o companie de curierat, în cazul detectării ambalajelor sparte sau deteriorate, a deteriorării cu pierderea conținutului, vă recomandăm să nu preluați expedierea sau să vă ocupați direct de angajatul companiei de transport la fața locului prin înregistrarea daunelor. În cazul primirii și detectării ambalajelor sparte sau deteriorate, deteriorării cu pierderea conținutului, vă rugăm să raportați acest eveniment nu mai târziu de 24 de ore de la primirea pachetului.Pentru a scrie o evidență a deteriorării, aveți nevoie de un produs deteriorat, de ambalajul expedierii și de dovada primirii expedierii, de un document de achiziție – o factură. Este necesar să se informeze cu privire la raportarea și scrierea raportului de daună prin e-mail: info@2energy.ro

10.Reclamațiile privind deteriorarea mecanică a produsului care nu au fost evidente la primirea transportului trebuie făcute imediat după primirea transportului, dar nu mai târziu de 24 de ore de la livrarea mărfurilor. Trebuie să se demonstreze că deteriorarea mecanică nu ar fi putut fi descoperită nici măcar printr-o examinare amănunțită a produsului și a ambalajului acestuia în conformitate cu punctul 5.8. Cererile pentru defectele descoperite ulterior ale unor astfel de bunuri deteriorate pot fi făcute dacă se dovedește că defectele invocate se aflau deja în posesia mărfurilor în momentul primirii de la transportator.

  1. Clientul are dreptul de a verifica integritatea completă a ambalajului la preluarea produsului (atât personal, cât și impersonal). La livrarea prin curier, in cazul detectarii deteriorarii si/sau incompletitudinii bunurilor la primire, cumparatorul este obligat sa scrie imediat la fata locului o evidenta a daunelor cu privire la caracterul incomplet al ambalajului. Plângerile ulterioare de acest tip pot fi acceptate numai dacă cumpărătorul dovedește că defectele pretinse se aflau deja în bunuri la momentul primirii lor.

12.În cazul nelivrării bunurilor de către vânzător în termen de 14 zile de la îndeplinirea Termenilor și Condițiilor, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de achiziție, iar vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului partea deja plătită din prețul de achiziție.

13.Cumpărătorul primește o factură pentru fiecare expediere prin e-mail sau inclusă în produs.

14.Metode de plată:

• Prin card de credit ONLINE,
• Numerar la livrare +1 RON
• Plata în cont 

15.Plata în avans prin transfer bancar. Dacă alegeți să plătiți prin transfer bancar clasic, vă vom trimite automat prin e-mail instrucțiuni despre cum să plătiți factura. Acest lucru este realizat de sistemul nostru automat întotdeauna a doua zi lucrătoare. Atunci când plătiți în avans prin transfer într-un cont, data livrării poate fi influențată de data plății. Este necesar ca suma să fie creditată în contul nostru în termen de cel mult cinci zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, altfel comanda poate fi considerată anulată.

Contractul de achiziționare

1.Comanda cumpărătorului este un proiect al contractului de achiziție, iar contractul de cumpărare în sine este încheiat în momentul livrării acceptării obligatorii a vânzătorului cu proiectul de contract de cumpărare sub forma unui e-mail trimis la adresa de e-mail specificată de cumpărător în comandă.Livrarea comenzii cumpărătorului este confirmată imediat de vânzător prin e-mail la adresa de e-mail a cumpărătorului specificată de cumpărător în comandă, dar acest lucru nu înseamnă că vânzătorul a acceptat comanda și că contractul de cumpărare a fost încheiat.

2.Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul confirmă că s-a familiarizat cu acești termeni și condiții, inclusiv cu procedura de reclamație, și că este de acord cu acestea. În plus, prin trimiterea comenzii, cumpărătorul recunoaște că comanda este asociată cu obligația de plată.Cumpărătorul este suficient de alertat cu privire la acești Termeni și condiții și la Procedura de reclamație înainte de a plasa comanda și are posibilitatea de a se familiariza cu aceștia.
Cumpărătorul nu ar trebui să suporte costuri pentru utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare, iar Cumpărătorul nu se opune utilizării acestora.

3.Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu încheia un contract de cumpărare în aceste cazuri :
1.Bunurile nu sunt în stoc – în cazul în care bunurile comandate de cumpărător nu mai sunt în stoc, vânzătorul va propune o soluție alternativă prin livrarea altor bunuri către cumpărător. În cazul în care cumpărătorul nu este de acord să schimbe comanda, comanda este anulată automat.
2.Comandă falsă – o comandă este marcată ca falsă dacă conține date lipsite de sens (dacă nu poate fi livrată), destinatarul nu știe despre ea (farse stupide) sau nu este de acord cu aceasta (în cazul verificării ordinului). În acest caz, vânzătorul va încerca să contacteze cumpărătorul prin e-mail sau telefon și să clarifice situația.
3.Bunurile nu mai sunt produse sau livrate sau prețul furnizorului bunurilor s-a modificat semnificativ.

4.În cazul neîncheierii contractului de achiziție, atunci când cumpărătorul a plătit deja parțial sau integral prețul de achiziție, această sumă va fi transferată înapoi în contul sau adresa sa în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la notificarea neîncheierii contractului de achiziție.

5.În cazul schimbării comenzii, comanda astfel schimbată este obligatorie pentru ambele părți în momentul confirmării schimbării comenzii de către vânzător. Vânzătorul nu este obligat să accepte schimbarea comenzii în momentul în care a predat deja bunurile conform comenzii inițiale unui transportator extern, indiferent dacă a modificat deja bunurile la cererea cumpărătorului.

6.La momentul incheierii contractului de achizitie, contractul de achizitie este obligatoriu pentru partile contractante.

7.Bunurile comandate vor fi trimise exclusiv pe teritoriul Republicii României.

8.În cazul în care articolul are defecte la primirea de către cumpărător și este un defect detașabil, cumpărătorul are dreptul de a-l elimina gratuit, în timp util și în mod corespunzător. În loc să înlăture defectul, cumpărătorul poate solicita înlocuirea articolului sau, în cazul în care defectul se referă numai la o parte a articolului, înlocuirea piesei, în cazul în care acest lucru nu implică costuri nerezonabile pentru vânzător în raport cu prețul bunurilor sau cu gravitatea defectului.
În loc să îndepărteze defectul, vânzătorul poate înlocui întotdeauna articolul defect cu unul ireproșabil, dacă acest lucru nu provoacă dificultăți grave pentru cumpărător. În cazul în care este un defect inamovibil care împiedică utilizarea corectă a articolului, cumpărătorul are dreptul de a schimba articolul sau are dreptul de a se retrage din contract.Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului în cazul defectelor detașabile, dar dacă cumpărătorul nu poate utiliza în mod corespunzător elementul din cauza reapariției defectului după reparație sau din cauza unui număr mai mare de defecte.Dacă este un defect inamovibil care nu împiedică utilizarea corectă a articolului, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă a prețului articolului.

9.Retragerea din contract într-o afacere cu comandă prin poștă – consumatorul se poate retrage din contract fără a oferi niciun motiv în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii bunurilor. Perioada de retragere este menținută în cazul în care consumatorul trimite o notificare de exercitare a dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.Cu toate acestea, această autorizație legală nu poate fi înțeleasă de consumator ca o opțiune de a împrumuta bunuri în mod gratuit. În cazul utilizării dreptului de retragere în termen de 14 zile calendaristice de la primirea bunurilor, consumatorul trebuie să elibereze vânzătorului tot ceea ce a obținut în temeiul contractului de cumpărare. În cazul în care acest lucru nu mai este posibil (de exemplu, între timp, bunurile au fost deteriorate sau distruse), consumatorul trebuie să ofere compensații bănești în schimbul a ceea ce nu mai poate fi emis.În cazul în care bunurile returnate sunt doar parțial deteriorate, vânzătorul își poate exercita dreptul la despăgubiri împotriva consumatorului și poate anula cererea sa pentru prețul de achiziție rambursat. Într-un astfel de caz, vânzătorul rambursează consumatorului doar prețul de achiziție redus. În cazul în care bunurile livrate au respectat pe deplin cerințele de calitate și nu au fost defecte, vânzătorul poate reduce prețul de achiziție care trebuie returnat consumatorului cu costurile sale reale suportate pentru returnarea bunurilor.Consumatorul este răspunzător pentru orice reducere a valorii bunurilor ca urmare a manipulării lor într-un alt mod decât cel necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.

10.Consumatorul nu se poate retrage din contract în cazul livrării de bunuri perisabile care, datorită caracteristicilor lor, nu pot fi returnate . În cazul alimentelor sau al altor bunuri personale, inclusiv al bunurilor famaceutice, acestea sunt bunuri care, în cazul în care ambalajul este spart, ar putea fi contaminate și siguranța igienei încălcată și, prin urmare, nu este posibilă retragerea din contract.

11.Procedura de retragere din contract este de așa natură încât consumatorul trimite în scris la adresa de corespondență a vânzătorului o declarație lipsită de ambiguitate că se retrage din contract, în care trebuie să indice detaliile vânzătorului (a se vedea mai sus), detaliile consumatorului, numărul comenzii, data achiziției și adresa sau numărul contului său bancar la care va fi rambursată plata pentru bunuri. Consumatorul trebuie să dateze și să semneze retragerea din contract. La retragerea din contract, consumatorului i se vor rambursa toate plățile efectuate în legătură cu încheierea contractului, în special prețul de achiziție, inclusiv costul livrării bunurilor către consumator. Acest lucru nu se aplică costurilor suplimentare în cazul în care consumatorul a ales un alt tip de livrare decât cea mai ieftină metodă standard de livrare pe care o oferim.
Plățile vor fi rambursate consumatorului fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 14 zile de la data la care primim notificarea consumatorului de retragere din contract. Rambursările se vor face în același mod în care consumatorul a plătit bunurile, cu excepția cazului în care acesta a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de plată.Această sumă va fi rambursată fără a percepe taxe suplimentare. În același timp cu retragerea din contract, consumatorul va trimite bunurile returnate la adresa “B-commerce – 2energy.ro, Duklianska 16, 085 01 Bardejov, Republica Slovacă.” prin pachet asigurat, în termen de cel mult 14 zile de la data exercitării dreptului de retragere. Se consideră că termenul este menținut în cazul în care consumatorul trimite bunurile înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.Plata pentru bunurile achiziționate va fi rambursată consumatorului numai după ce bunurile returnate au fost livrate înapoi la adresa noastră sau la prezentarea unui document care să ateste trimiterea bunurilor înapoi, oricare dintre acestea este mai devreme. În cazul în care bunurile livrate au respectat pe deplin cerințele de calitate și nu au fost defecte, costul returnării bunurilor către vânzător este suportat în întregime de consumator.Mărfurile nu trebuie să prezinte semne de utilizare, trebuie să fie nedeteriorate și complete, inclusiv toate accesoriile.Clientul este obligat să asigure bunurile împotriva deteriorării în timpul transportului (cea mai potrivită este utilizarea ambalajului original). În același timp, vă solicităm să returnați eticheta originală, codul de bare și alte documente legate de bunuri (cum ar fi cardul de garanție, manualele, copia dovezii de cumpărare etc.), fără de care nu putem identifica bunurile și timpul de procesare este prelungit sau nu este posibilă readucerea bunurilor la vânzare.În cazul în care valoarea bunurilor este redusă ca urmare a manipulării lor, alta decât este necesar pentru a le testa, clientul este răspunzător pentru o astfel de reducere a valorii bunurilor, iar suma rambursată se reduce în consecință.
În acest sens, am dori să subliniem că în perioada de retragere nu este posibilă utilizarea bunurilor în mod obișnuit, ci doar să le încercați într-un mod similar cu cel care ar putea fi testat într-un magazin de cărămidă și mortar (adică în cazul îmbrăcămintei, aceasta înseamnă să încercați modul în care bunurile se potrivesc clientului și să nu le transportați în mod normal timp de 14 zile, să le spălați etc.).
În cazul nerespectării oricăreia dintre condițiile de mai sus, ca urmare a faptului că nu există o livrare demonstrabilă a retragerii din contract în termenul specificat (de exemplu, trimiterea numai a bunurilor returnate fără a exprima voința de a se retrage din contract sau doar livrarea unei retrageri scrise fără returnarea bunurilor), retragerea din contractul de consum nu va fi acceptată, iar bunurile vor fi returnate pe cheltuiala expeditorului înapoi.
12.Cumpărătorul, care este antreprenor, poate conveni cu vânzătorul să se retragă din contractul de cumpărare în funcție de starea bunurilor returnate, de garanția de mai sus și de prețul curent al bunurilor returnate. Starea bunurilor este la evaluarea vânzătorului. În cazul în care nu se ajunge la un acord cu privire la condițiile acceptabile pentru ambele părți, bunurile vor fi returnate pe cheltuiala cumpărătorului. Vânzătorul are dreptul să perceapă cumpărătorului orice costuri suplimentare suportate.Atunci când emiteți o notă de credit, poate fi necesară o carte de identitate de la cumpărător pentru a proteja drepturile de proprietate ale cumpărătorului. Prin prezentarea unei cărți de identitate, cumpărătorul este de acord cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal.

13.Vanzatorul se poate retrage din contractul de cumparare incheiat in aceste cazuri:

1.Îndeplinirea comenzii devine imposibilă sau bunurile comandate nu mai sunt produse sau nu sunt livrate pe piață la dispoziția vânzătorului sau nu sunt disponibile pentru o lungă perioadă de timp fără vina vânzătorului. În cazul în care imposibilitatea executării de mai sus se referă doar la o parte din executarea comandată, vânzătorul poate anula numai acea parte a comenzii.
2.În cazul în care există o modificare semnificativă a prețului de achiziție la care cumpărătorul ia bunurile de la furnizor, dacă această modificare nu a fost cunoscută vânzătorului în momentul confirmării comenzii. Înainte de a se retrage din contractul de modificare a prețului, vânzătorul este obligat să informeze imediat cumpărătorul și să încerce să ajungă la un acord. În cazul în care nu există un acord cu cumpărătorul cu privire la un nou preț, vânzătorul are dreptul să se retragă din contract.

14.În cazul în care vânzătorul nu este în măsură să execute contractul deoarece nu poate livra bunurile comandate, acesta este obligat să informeze fără întârziere consumatorul și să returneze prețul plătit pentru bunuri în termen de 15 zile, în cazul în care vânzătorul și consumatorul nu convin asupra unei executări de substituție.

15.Plata bunurilor comandate se poate face în mai multe moduri, fie prin numerar la livrare prin servicii de curierat, fie prin transfer bancar, în cazul în care suma trebuie transferată în contul vânzătorului înainte de trimiterea bunurilor, fie prin utilizarea plății cu cardul de credit.

16.Pentru achiziții de peste 500 RON, comanda trebuie plătită în avans, fie prin transfer bancar, fie prin plată online instant.

17.Expedierea bunurilor comandate depinde de disponibilitatea stocului acestora. Pentru majoritatea produselor, transportul are loc în următoarea zi lucrătoare de la încheierea contractului de achiziție. În acest moment este încă necesar să se adauge perioada de transport – în funcție de modul de transport ales.

18.Bunurile sunt trimise prin servicii de curierat oferite de vânzător

19.Dacă există o promoție de preț care permite cumpărătorilor conectați la contul lor de client să facă o achiziție la reducere, vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza acordarea acestei reduceri cumpărătorului în cazul în care există suspiciunea de a crea mai multe conturi de client pentru aceeași persoană în scopul obținerii neautorizate a unei reduceri.

20.În cazul unei reduceri de preț în perioada cuprinsă între trimiterea comenzii și primirea produsului, furnizorul de servicii nu va putea rambursa banii.

Procedura de depunere a plângerilor

1.Procedura de depunere a plângerilor este reglementată de Codul civil, codul comercial, Legea privind protecția consumatorilor și Legea privind protecția consumatorilor în contractele la distanță și se aplică bunurilor pentru care drepturile cumpărătorului consumator de răspundere pentru defecte sunt bine aplicate în garanție (denumită în continuare “Plângere”).

2.Garanția nu acoperă uzura normală a lucrurilor (sau a părților acestora) cauzate de utilizarea lor normală.Durata de viață mai scurtă a produsului din cauza uzurii lucrurilor menționate mai sus, cauzată de utilizarea lor obișnuită, nu poate fi considerată un neajuns, care va fi luat în considerare în cazul unei plângeri. Pentru articolele uzate, Vânzătorul nu este responsabil pentru defectele cauzate de utilizarea sau uzura acestora, iar perioada de garanție este de 12 luni de la data primirii lor de către Cumpărător.

3.În principiu, asamblarea sau altă punere în funcțiune a articolului nu face parte din livrarea bunurilor, iar cumpărătorul declară că este familiarizat cu metoda de punere în funcțiune a bunurilor, deoarece aceasta decurge din natura lucrului.

4.Perioada de garanție începe să scurgă de la primirea articolului de către cumpărător. Produsele alimentare trebuie să își păstreze calitatea și salubritatea până la data limită de utilizare sau până la data durabilității minime indicate pe ambalaj.

5.În cazul bunurilor perisabile, cumpărătorul trebuie să depună o plângere nu mai târziu de a doua zi după primirea bunurilor de către cumpărător, în caz contrar dreptul de a depune o plângere cu privire la astfel de bunuri va înceta.

6.În cazul în care consumatorul dorește să depună o plângere cu privire la bunuri, este necesar să se trimită un e-mail la adresa info@2energy.ro, unde indică în principal tipul de produs, numărul documentului de vânzare și descrierea defectului. În cazul în care reclamația este făcută prin mijloace de comunicare la distanță, vânzătorul este obligat să livreze imediat consumatorului o confirmare a cererii.În cazul în care nu este posibilă livrarea imediată a confirmării, aceasta trebuie să fie livrată fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu împreună cu dovada soluționării plângerii. Confirmarea depunerii plângerii nu trebuie să fie livrată în cazul în care consumatorul are posibilitatea de a dovedi cererea într-un alt mod. În termen de 5 zile lucrătoare de la livrarea bunurilor solicitate, informațiile despre procedura ulterioară vor fi trimise cumpărătorului.

7.Cumpărătorul este obligat să efectueze o examinare a bunurilor la primirea bunurilor. În cazul în care nu face acest lucru, el poate face cereri pentru defectele constatate în timpul acestei examinări dacă se stabilește că mărfurile aveau deja astfel de defecte în momentul primirii mărfurilor.

8.În cazul în care bunurile prezintă defecte, clientul are dreptul de a depune o plângere la sediul vânzătorului în conformitate cu art. 18 alin. 2 din Lege prin livrarea bunurilor la adresa B-commerce – 2energy.ro, Duklianska 16, 085 01 Bardejov și completarea unui formular cu o descriere a bunurilor revendicate și livrarea lor către vânzător cu produsul sau trimiterea lor prin e-mail. Forma formularului va fi stabilită de vânzător, iar un specimen al acestuia va fi plasat pe site-ul vânzătorului sau, la cerere, trimis la adresa de e-mail a cumpărătorului.Cumpărătorul este obligat să indice cu exactitate în formă tipul și amploarea defectelor bunurilor. Procedura de reclamație pentru bunurile care pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului începe la data la care sunt îndeplinite toate condițiile următoare:

1.livrarea formularului de reclamație completat de la cumpărător la vânzător.
2.livrarea bunurilor revendicate de la cumpărător la vânzător la adresa specificată la punctul 8.Vânzătorul sfătuiește cumpărătorul să asigure expedierea cu bunurile. Bunurile trimise în numerar la livrare nu sunt preluate de vânzător. Procedura de reclamație pentru bunurile care nu pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului și care sunt stabilite începe la data la care sunt îndeplinite toate condițiile următoare: livrarea formularului de reclamație completat de la cumpărător la vânzător

9.Dreptul la reparații gratuite în garanție expiră la:

1.neprezentarea documentului de achizitie, de regula factura, accesoriile sau documentatia bunurilor.
2.nedeclararea erorilor evidente la primirea mărfurilor
3.expirarea perioadei de garanție a mărfurilor
4.deteriorarea mecanică a bunurilor cauzate de cumpărător
5.utilizarea mărfurilor în condiții care nu corespund în ceea ce privește umiditatea, influențele chimice și mecanice asupra mediului natural
6.manipularea, funcționarea sau neglijarea necorespunzătoare a îngrijirii mărfurilor
7.deteriorarea mărfurilor prin încărcare sau utilizare excesivă, încălcând condițiile specificate în documentație
8.principii generale, standarde tehnice sau reglementări de siguranță în vigoare în Republica Slovacă
9.deteriorarea mărfurilor prin evenimente inevitabile și/sau imprevizibile 10.deteriorarea mărfurilor prin distrugere accidentală și deteriorare accidentală
11.intervenție neprofesionistă, avarii în transport, avarii cauzate de apă, incendiu, electricitate statică sau atmosferică sau alte cazuri de forță majoră
12.interferarea cu mărfurile unei persoane neautorizate
13.Garanția nu acoperă uzura normală a articolului (sau a părților acestuia) cauzată de utilizare. Astfel, o durată de viață mai scurtă a produsului nu poate fi considerată un defect și nu poate fi revendicată.

  1. Perioada de garanție este de 24 de luni, la achiziționarea de bunuri utilizate în scopuri comerciale, adică la numărul de identificare al cumpărătorului (persoană înregistrată în Registrul Comerțului, persoană care desfășoară activități comerciale pe baza unei licențe comerciale), perioada maximă este de 12 luni și începe să curgă de la data primirii bunurilor de către cumpărător.
    15.Soluționarea plângerii se aplică numai erorilor specificate în formularul de reclamație.
    16.În cazul în care echipamentul achiziționat a fost predat de client fără ambalajul original sau ambalajul de înlocuire, compania B-commerce Group, s.r.o., nu își asumă responsabilitatea pentru orice deteriorare a echipamentului în timpul transportului către B-commerce Group s.r.o. – 2energy.ro, Duklianska 16, 085 01 Bardejov. 10.Este recomandabil să trimiteți mărfurile în ambalajul original sau într-un ambalaj de transport adecvat, respectând cerințele de transport al mărfurilor fragile, inclusiv toate accesoriile, și să marcați transportul cu simbolurile corespunzătoare, deoarece vânzătorul nu este răspunzător pentru nicio deteriorare mecanică înainte de a primi bunurile. Consumatorul trimite bunurile pe cheltuiala sa, fără drept la rambursare.

11.Furnizorul va evalua eligibilitatea reclamației pentru o deficiență a bunurilor și, după evaluare, va notifca clientul cu privire la modul de tratare a reclamației.

12.Soluționarea unei plângeri, pentru o ordonanță care este reglementată de Codul civil, nu trebuie să dureze mai mult de 30 de zile de la data depunerii plângerii.

13.În cazul unei plângeri reglementate de Codul comercial, plângerea este considerată a fi soluționată într-un termen rezonabil. O perioadă rezonabilă de timp este determinată pe baza amplorii deteriorării mărfurilor și este, de obicei, o perioadă de 45 de zile lucrătoare de la primirea bunurilor solicitate.

Politica de confidențialitate

 Condiții de prelucrare a datelor cu caracter personal

Soluționarea alternativă a litigiilor

1.Cumpărătorul – consumatorul – are dreptul de a contacta vânzătorul cu o cerere de reparație (prin e-mail către info@2energy.ro) în cazul în care acesta nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a gestionat plângerea sau în cazul în care consideră că vânzătorul și-a încălcat drepturile.În cazul în care vânzătorul răspunde negativ la această solicitare sau nu răspunde la aceasta în termen de 30 de zile de la expedierea acesteia, cumpărătorul – consumatorul – are dreptul de a depune o propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiilor la o entitate de soluționare alternativă a litigiilor (“entitate SAL”) în conformitate cu Legea nr.391/2015 Coll. privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum (“Legea SAL”).
Cererea poate fi depusă de consumator în modul stabilit în conformitate cu § 12 din Legea SAL. Cumpărătorul – consumatorul – poate, de asemenea, să depună o plângere prin intermediul platformei de soluționare alternativă a litigiilor sol, care este disponibilă online la http://ec.europa.eu/consumers/odr.

2.Soluționarea alternativă a litigiilor nu se aplică litigiilor în care valoarea litigiului nu depășește 20 EUR. Entitatea SAL poate solicita consumatorului să plătească o taxă pentru inițierea soluționării alternative a litigiilor până la maximum 5 RON, inclusiv TVA.

Bazar

1.De asemenea, vanzatorul poate oferi in magazinul sau incheierea unui contract de achizitie de bunuri bazar. Bunuri de bazar înseamnă mărfuri neambalate, mărfuri cu ambalaje deteriorate sau bunuri second-hand returnate.

2.Bunurile bazarului nu pot fi schimbate cu o piesă nouă atunci când se face o plângere.

3.Reclamațiile privind bunurile bazarului sunt supuse dispozițiilor procedurilor de reclamație, cu excepția cazului în care se prevede altfel în această secțiune.

4.Mărfurile din bazar nu pot fi revendicate pentru un “defect” sau orice alt motiv pentru care aceste bunuri au fost supuse vânzării la un preț redus.
5.Perioada de garanție pentru produsele din bazar este de 1 an.

Dispoziții finale

1.Dacă orice prevedere a prezentului acord devine invalidă sau ineficientă, aceasta nu va aduce prejudicii celorlalte prevederi ale prezentului acord, care vor rămâne în valabilitate și în vigoare. În acest caz, părțile se angajează, prin acord, să înlocuiască dispoziția nevalidă/ineficientă cu o nouă dispoziție valabilă/efectivă care corespunde cel mai bine scopului economic preconizat inițial al dispoziției nevalide/ineficiente. Până în prezent, se aplică reglementarea corespunzătoare a legislației general aplicabile a Republicii Slovace.

2.Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții în cazul unei modificări a oricăror reglementări legale conexe sau în cazul unei modificări a practicii judiciare cu privire la relațiile contractuale reglementate de acești Termeni și condiții.

3.Părțile contractante declară prin prezenta, cu caracter obligatoriu, că au acordat atenția cuvenită tratatului, au citit și au înțeles întregul text al acestuia și că îl încheie în mod voluntar. De asemenea, acestea declară că nu au cunoștință de niciun fapt care ar putea în niciun fel să facă acest contract încheiat de ei nul și neavenit, ineficient față de orice terță parte și să-i înfrângă scopul, astfel cum a fost declarat în mod serios la începutul prezentului acord.

4.Acești Termeni și Condiții intră în vigoare la data de 10.01.2020.

COȘ DE CUMPĂRĂTURI

close