Reclamație si retur

Ce trebuie să faceți dacă…

Ați primit o cutie deteriorată cu bunuri ?

Scrieți imediat un raport de deteriorare în prezența unui curier pentru a începe o procedură de reclamație fără probleme.

Chiar dacă ambalajul este deteriorat și expedierea pare să fie în ordine, vă rugăm să o despachetați cât mai curând posibil pentru a vă asigura că totul este așa cum ar trebui să fie. Nu uitați să documentați întregul proces cu o fotografie (cutie ambalată, după despachetare și bunurile în sine) și apoi contactați-ne

Nu ați găsit o factură în comandă?

Vă vom trimite factura prin e-mail împreună cu detaliile comenzii. Dacă nu ați primit un e-mail de confirmare, vă rugăm să verificați folderul SPAM și să ne contactați ulterior. Vă vom trimite imediat factura.

Ați introdus informații de facturare incorecte?

Factura de rezervă este generată automat de sistem în funcție de datele introduse de dvs. Dacă ați făcut o greșeală și ați găsit, de asemenea, date eronate , scrieți-ne sau contactați infoline-ul nostru.

Lipsesc unele obiecte sau piese?

Chiar și un sistem poate fi uneori influențat de factorul uman. Dacă vă lipsește ceva, nu ezitați să ne anunțați la www.2energy.ro/reclamatie-si-retur/ sau să ne contactați la adresa de email info@2energy.ro sau telefonic la numarul ….

Nu ați găsit instrucțiuni de asamblare?

Instrucțiunile de asamblare și funcționare sunt atașate mărfurilor a căror natură impun acest lucru. Dacă l-ați aruncat din greșeală cu ambalajul, vă rugăm să ne contactați prin e-mail info@2energy.ro instrucțiunile lipsă – vă vom trimite imediat manualul.

Nu sunteți mulțumit de bunuri sau doriți să schimbați bunurile?

În cazul în care bunurile nu corespund așteptărilor dumneavoastră vă rugăm să ne anunțați! Ne vom asigura că rezolvăm totul.

Vă mulțumim anticipat că nu ați aruncat ambalajele imediat după despachetare! În cazul returnării mărfurilor, solicităm returnarea numai în ambalajul original.

Vă rugăm să rețineți că bunurile achiziționate de persoane juridice sau de clienți engros nu sunt eligibile pentru returnare.

*Toate bunurile returnate vor fi trimise la 2energy B-commerce Group RO Oradea,Oșorhei,strada 312 nr.35,cod poștal 417360,Bihor

Menționăm că nu suntem răspunzători de returnarea bunurilor dumneavoastră,iar în cazul efectuării unui retur,va trebui să suportați costul returului către curier.Returul se poate efectua prin orice firmă de curierat.

Formular de reclamație


    Stimate client,

    Ne pare rău să vă informăm că trebuie să returnați echipamentul pe care l-ați achiziționat. Vă rugăm să fiți atenți la acest document și să ne descrieți problema. Acest lucru va facilita și va accelera întregul proces de depunere a reclamațiilor.
    Vă rugăm să ne trimiteți formularul completat împreună cu bunurile reclamate la adresa de mai sus. În cazul în care formularul de reclamație și dovada de cumpărare a bunurilor nu sunt anexate, nu vom putea procesa reclamația.Ziua următoare datei în care am primit cererea de despăgubire este prima zi a perioadei de 30 de zile (pentru achizițiile efectuate către o persoană fizică).
    Bunurile trimise fără o cerere de reclamație sau cu o cerere de reclamație în alb vor fi returnate pe cheltuiala clientului.




    MARCAREA MĂRFURILOR ȘI DESCRIEREA DEFECTULUI




    COȘ DE CUMPĂRĂTURI

    close